Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Απάντηση στη «διάψευση» της κ.Μουτζούρη




logo final.jpg Πόντου 27, 14564 Κηφισιά. Τηλ.: 210 6255563 / 6944 628180
                                                            e-mail: nanagnostatos@gmail.com , Φαξ: 210 6255569

Απάντηση στη «διάψευση» της κ.Μουτζούρη
          Δημοσιεύτηκε «διάψευση» για την στήριξη του καθηγητή Κώστα Μουτζούρη στην υποψηφιότητα Νίκου Αναγνωστάτου. Όμως «μηδέ δίκην δικάσης πριν αν αμφοίν μύθον ακούσης». Ιδού λοιπόν η αλήθεια. Η «διάψευση» της κ.Μουτζούρη, γιατί περί αυτού πρόκειται, ότι ο κ.Μουτζούρης «ποτέ δεν δήλωσε την στήριξή του», αποτέλεσε για μένα δημόσια προσβολή και προ πάντων αμφισβήτηση των λεγομένων μου και τις ειλικρινείς προθέσεις μου για τη Δημαρχία της Κηφισιάς και ως εκ τούτου είμαι υποχρεωμένος να απαντήσω και να εξηγήσω τι ακριβώς συνέβη.
          Είμαι υπερήφανος που είμαι φίλος του καθηγητή Κώστα Μουτζούρη πέραν της δεκαπενταετίας και υπήρξε πάντοτε αλληλοεκτίμηση. Λυπάμαι όμως που αναγκάζομαι με πόνο ψυχής και συντριβή να δημοσιοποιήσω τα ακριβή συμβάντα, έτσι ώστε να αποκαταστήσω την υπόληψη και αξιοπρέπειά μου και  την εμπιστοσύνη με την οποία με τιμούν οι συμπολίτες μου πάντοτε και χάριν των οποίων επιχειρώ να κερδίσω την Δημαρχία.
          Κατ’ αρχήν ο κ.Κώστα Μουτζούρης ήταν ένας από τους σαράντα πέντε (45) Πανεπιστημιακούς καθηγητές (Νο42), οι οποίοι υπογράφοντες με ιδιόχειρη καταγραφή του ονόματός τους κλπ στοιχείων, κάτω από ένα αξιοπρόσεκτο κείμενο, με πρότειναν ως υποψήφιο Δήμαρχο το 2002. Το κείμενο αυτό με τα στοιχεία και υπογραφές των καθηγητών επισυνάπτω σκαναρισμένο για ενημέρωσή σας και ενδεχομένως να κρίνεται ότι αξίζει να το δημοσιεύσετε. Κρίνω σκόπιμο να ενημερώσω ότι το κείμενο αυτό με τις υπογραφές των Πανεπιστημιακών, προσκόμισαν εκπρόσωποι ΟΛΩΝ των συλλόγων της Κηφισιάς το 2002 στον τότε αρμόδιο της Νέας Δημοκρατίας συγχωρεμένο σήμερα Τζανή Τζαννετάκη, προτείνοντάς του να στηριχθώ για Δήμαρχος Κηφισιάς. Ο αείμνηστος Τζαννετάκης αρκέστηκε να αγνοήσει τους εκπροσώπους των συλλόγων και να πετάξει την πρόταση των Πανεπιστημιακών στον κάλαθο των αχρήστων. Έτσι ίσως αντιληφθούν όλοι τους λόγους για τους οποίους απέσυρα τότε την υποψηφιότητά μου.
          Από αυτούς τους 45 πήρα τώρα τηλέφωνο όσους βρήκα και τους ρώτησα αν εξακολουθούν να πιστεύουν σε μένα για τη Δημαρχία της Κηφισιάς και στην καταφατική απάντησή τους, πήρα ξεκάθαρα την έγκρισή τους να δημοσιοποιήσω τη στήριξή τους. Αυτό συνέβη και με τον κ.Κώστα Μουτζούρη, τον οποίον, λόγω της φιλίας μας, το ρώτησα επιπροσθέτως αν θα ήθελε να συμμετέχει στο ψηφοδέλτιο και μου απάντησε ότι δεν είναι δυνατό διότι θα είναι υποψήφιος για Πρύτανης, αλλά με στηρίζει απόλυτα.

Όταν με πήρε τηλέφωνο η κ.Μουτζούρη διαμαρτυρόμενη, της εξήγησα τι ακριβώς συνέβη και τη ρώτησα γιατί δεν μου τηλεφωνεί ο Κώστας, ο οποίος μάλιστα δεν απαντά στα τηλεφωνήματά μου. Μεταξύ άλλων μου απάντησε ότι «έτσι λειτουργούμε εμείς ως οικογένεια» και μου ζήτησε να μην το επαναλάβω κάτι που ασφαλώς και δέχτηκα, νομίζοντας ότι δεν έχει προβεί σε διάψευση, διότι σε μια τέτοια περίπτωση, ρομαντικός όπως είμαι, πίστευα ότι οι εφημερίδες θα μου τηλεφωνούσαν να έχουν τις απόψεις μου. Το συμπέρασμά μου είναι ότι η «διάψευση» έγινε από την κ.Μουτζούρη για τους δικούς της λόγους και όχι από τον κ.Κώστα Μουτζούρη.
Ζητώ δημόσια συγγνώμη από τον πάντοτε, από την πλευρά μου, φίλο Κώστα Μουτζούρη για τη δημοσιοποίηση των γεγονότων και του εύχομαι ολόχυχα να εκλεγεί πανηγυρικά Πρύτανης του Ε.Μ.Π., αλλά προσδοκώ να κατανοήσει και να με δικαιολογήσει, λόγω των ειδικών συνθηκών για τις οποίες είχα υποχρέωση να αποκαταστήσω την υπόληψη και αξιοπιστία μου, καθοριστικής αξίας και σημασίας εν όψει της υποψηφιότητάς μου. Αξιοπιστία, ευθύτητα και ειλικρίνεια, αξίες που έχω οδηγό πάντοτε σε όλη μου τη ζωή.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη δημοσίευση της απάντησής μου αυτής.
Νίκος Αναγνωστάτος

         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου